Alla inlägg under april 2009

Av Malin Martinsson - 16 april 2009 20:26

Jag vet! Jag borde uppdatera men jag orkar inte! Kanske i helgen.

Av Malin Martinsson - 7 april 2009 16:26

I morgon ska vi ha kickoff med jobbet. Hade tänkt vara ute på dagen och sen äta och bowla i Vemdalen. Nu kollade jag vädret och gissa! Det ska regna i morgon! Så himla typiskt! Det va en kille här på jobbet som sa att det är 75% chans att det ska vara "rätt" väder, dvs 25% risk för fel väder, och givetvis ska vi få fel väder! Jaja, vi får väl va ute så länge vi orkar och är torra då.....

Idag däremot är det väldigt fint... och det ska det  bli på torsdag också enligt sidan jag kollade på. Men inte i morgon. Vi ska ha kul iaf! Mora kommer hit och det är inte ofta vi träffar dom så jag tippar på en bra dag ändå:)


Ha det!

Av Malin Martinsson - 6 april 2009 08:01

Det fick man nästan i lördags. Och det va så skönt!!! Jag, Daniel, Carro och hundarna åkte ut till Svegssjön och la oss där. Vi grillade korv, fikade och solade:) Hundarna lekte som bara den! Men Texas fick stryk av en dvärgpudel.... Han är inte så kaxig min lilla kille....:)

Jag orkar inte ligga och pressa i solen som vissa andra utan blir lite rastlös efter ett tag. Så efter ett par timmar gav vi upp och åkte hem. Men vi gick ut och gick istället så jag stängde inte in mej! Visar en bild så ni får se hur härligt det va ute:)

Av Malin Martinsson - 6 april 2009 07:58

Häromdagen kom jag på att jag skulle duscha hundarna. Det tyckte inte dom! Wilma gick i slow motion in i badrummet och Texas la sig ner varannan meter innan han tog sig in dit:) Visst ser dom ut att njuta.....

Av Malin Martinsson - 1 april 2009 15:54

säga att idag är det ju 1:a april men jag har inte blivit lurad hittills. Tur! Jag har inte lurat nån heller faktiskt. Det slutade jag med för nåt år sen när jag och Olivia lurade några rätt rejält och det blev inte så populärt..... Men vi hade fruktansvärt kul, iaf ett tag:)

Av Malin Martinsson - 1 april 2009 15:49

Idag är det sol, igen:) Det är så himla skönt!!! Man får hopp om livet igen:)

Idag har jag varit ute och gått en sväng med hästen och hundarna och hästens juver ser inte ut att ha växt nåt sen jag såg att det hade förändrats. Det är bara att hålla tummarna för att hon kniper ett tag till. Men jag är inte så orolig längre. 

När jag kom hem släpade jag med mej Daniel ut på en brorunda med hundarna. Herrejävlar va skitigt det blir av dom nu!!! Texas får ju med sig en del in om man säger då... Ja ja, det blir ju bättre. 

Jag är ju på jobbet i vanlig ordning så det är väl bara att fortsätta.....

Hej svejs!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards