Direktlänk till inlägg 16 mars 2010

Duktigt :)

Av Malin Martinsson - 16 mars 2010 20:04

Idag har jag varit lite duktig, tycker jag själv iaf... Jag har både sökt jobb och skola. Man kan ju tycka att jag borde lyckas med nåt... Men vem vet. Gör jag inte det får jag lite panik! Vad ska jag då göra i höst??? Men det löser sig nog, det måste det göra.

Annars har jag pysslat lite i stallet idag. Lisette hjälpte mej med hästarna idag så hon skrittade Sheya en sväng så jag fick tid att röja lite i hagen. Det behövs nu! Jag samlade ihop allt ätbart hösilage som dom spridit ut och så körde jag bort några kärror som inte va ätbart.. Men det finns ändå massor kvar! När jag kom hem tog vi en promenad. Tyvärr fick vi lämna hundarna i stallet eftersom Elly plötsligt blev jättehalt. Tur Daniel va med så han kunde bära henne sista biten. Hon gjorde illa sig för nån dag sen när hon och Wilma lekte men jag tror inte det är så farligt, sitter bara i muskeln. Snart är det äntligen Desperate igen!!!!!  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Martinsson - 8 maj 2010 21:58

Nu har det snart gått en vecka sen Sheya åkte. Känns skumt och väldigt tomt! Men hon åkte i rätt tid iaf eftersom jag har börjat jobba nu. Man kan ju utan att överdriva säga att jag har lite att göra på dagarna.... Ska det va så här??? Ska man gå run...

Av Malin Martinsson - 1 maj 2010 10:11

Jag - Jag beställde en säng till L idag. D -Jaha, va bra.   Efter nån minut... Jag  -Jag beställde en till oss också... D -Jaha????   Nån minut till... Jag -Och sängbord D -??? Ok, vad beställde du mer då??? Jag -Bara en madrass t...

Av Malin Martinsson - 28 april 2010 20:53

Ja inte så mycket egentligen. Jag och L var på bvc och lekte lite förstås. Han tycker att det är kul med andra barn nu, har liksom börjat fatta att man kan leka med andra:) När vi kom hem frågade D vilka som varit där: Det var Assar, Vidar, Walter, S...

Av Malin Martinsson - 25 april 2010 17:19

Jag känner mej lite låg... Om en vecka kommer det några och ska titta på Sheya och tycker dom om henne köper dom henne. Om hon går igenom besiktningen då så klart. Jag har ju  bestämt mej för att sälja henne men det gör ont i hjärtat på mej... Jag ko...

Av Malin Martinsson - 21 april 2010 20:40


Ja min syster ska gifta sig! Herregud... Jag är så himla glad för deras skull och de passar verkligen helt perfekt ihop! Det känns bara aningens konstigt :) Jag menar, om hon är vuxen nog att gifa sig, hur gammal är jag då??? Nej skämt åsido så komme...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards