Direktlänk till inlägg 15 mars 2010

Liams första:)

Av Malin Martinsson - 15 mars 2010 12:12

Jo ser man på, det va visst en tand ändå. Igår hittade Daniel den medans jag va i stallet. Inte mycket som sticker upp än men den finns där iaf  

Jag hade hjälp av Emelie i stallet igår och vi gick en sväng med hästarna och sen fick de springa lite i hagen så Emelie kunde ta några kort. Men dom tyckte nog inte det va så kul... Är ju så himla mycket snö och hårt va det också. Fick ett himla roligt mail igår också... Nån som svarat på min annons om Sheya men jag vet inte riktigt om hon vet vad hon svarade på... Jag fick ett gott skratt iaf. Vill ni läsa det så gå in på Maggans blogg.

Idag ska jag gå på jobbet och ha ett möte med allihopa, det kommer bli lite förändringar framöver och jag vill helst tala om det själv för dom. Känns lite både och kan man säga... Trist men ett nödvändigt beslut.  

 
 
Ingen bild

Olivia

15 mars 2010 22:50

Tror ditt beslut var rätt! =) jag tro på dej jag ...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Martinsson - 8 maj 2010 21:58

Nu har det snart gått en vecka sen Sheya åkte. Känns skumt och väldigt tomt! Men hon åkte i rätt tid iaf eftersom jag har börjat jobba nu. Man kan ju utan att överdriva säga att jag har lite att göra på dagarna.... Ska det va så här??? Ska man gå run...

Av Malin Martinsson - 1 maj 2010 10:11

Jag - Jag beställde en säng till L idag. D -Jaha, va bra.   Efter nån minut... Jag  -Jag beställde en till oss också... D -Jaha????   Nån minut till... Jag -Och sängbord D -??? Ok, vad beställde du mer då??? Jag -Bara en madrass t...

Av Malin Martinsson - 28 april 2010 20:53

Ja inte så mycket egentligen. Jag och L var på bvc och lekte lite förstås. Han tycker att det är kul med andra barn nu, har liksom börjat fatta att man kan leka med andra:) När vi kom hem frågade D vilka som varit där: Det var Assar, Vidar, Walter, S...

Av Malin Martinsson - 25 april 2010 17:19

Jag känner mej lite låg... Om en vecka kommer det några och ska titta på Sheya och tycker dom om henne köper dom henne. Om hon går igenom besiktningen då så klart. Jag har ju  bestämt mej för att sälja henne men det gör ont i hjärtat på mej... Jag ko...

Av Malin Martinsson - 21 april 2010 20:40


Ja min syster ska gifta sig! Herregud... Jag är så himla glad för deras skull och de passar verkligen helt perfekt ihop! Det känns bara aningens konstigt :) Jag menar, om hon är vuxen nog att gifa sig, hur gammal är jag då??? Nej skämt åsido så komme...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards