Direktlänk till inlägg 7 mars 2010

Vårväder

Av Malin Martinsson - 7 mars 2010 18:56

Ja herregud vilket härligt väder det va igår! Och Liam valde helt rätt dag att vilja åka vagn igen  Vi tog en jättehärlig promenad med alla hundar och sen gick vi hem och bakade bullar. Det är inte lätt när man har en liten på magen i bärsele... Han har banne mej teleskoparmar! Så efter ett tag gjorde jag trolldeg till Liam istället som han fick greja med bäst han ville. Sen kom mamma och grabbarna med pizza till mej  Så jag fick sällskap ett tag, Daniel va ju i vanlig ordning på bandymatch.

Idag har jag ridit, jag och Sheya tog en tur själva igen och det va riktigt kul för oss båda         

 
 
Ingen bild

Oliva

7 mars 2010 20:26

Men guuuuuuuuuud så sööööt! =)

 
Ingen bild

Faster Therese

9 mars 2010 20:41

men din lilla sötnöt!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Martinsson - 8 maj 2010 21:58

Nu har det snart gått en vecka sen Sheya åkte. Känns skumt och väldigt tomt! Men hon åkte i rätt tid iaf eftersom jag har börjat jobba nu. Man kan ju utan att överdriva säga att jag har lite att göra på dagarna.... Ska det va så här??? Ska man gå run...

Av Malin Martinsson - 1 maj 2010 10:11

Jag - Jag beställde en säng till L idag. D -Jaha, va bra.   Efter nån minut... Jag  -Jag beställde en till oss också... D -Jaha????   Nån minut till... Jag -Och sängbord D -??? Ok, vad beställde du mer då??? Jag -Bara en madrass t...

Av Malin Martinsson - 28 april 2010 20:53

Ja inte så mycket egentligen. Jag och L var på bvc och lekte lite förstås. Han tycker att det är kul med andra barn nu, har liksom börjat fatta att man kan leka med andra:) När vi kom hem frågade D vilka som varit där: Det var Assar, Vidar, Walter, S...

Av Malin Martinsson - 25 april 2010 17:19

Jag känner mej lite låg... Om en vecka kommer det några och ska titta på Sheya och tycker dom om henne köper dom henne. Om hon går igenom besiktningen då så klart. Jag har ju  bestämt mej för att sälja henne men det gör ont i hjärtat på mej... Jag ko...

Av Malin Martinsson - 21 april 2010 20:40


Ja min syster ska gifta sig! Herregud... Jag är så himla glad för deras skull och de passar verkligen helt perfekt ihop! Det känns bara aningens konstigt :) Jag menar, om hon är vuxen nog att gifa sig, hur gammal är jag då??? Nej skämt åsido så komme...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards