Alla inlägg den 2 mars 2010

Av Malin Martinsson - 2 mars 2010 19:31

Ja det har jag idag. Tog mej en superhärlig ridtur igår, bara Sheya och jag va det. Det gick jättebra att lämna Nikhil i hagen med Caladora så nu blir det fler turer med Sheya. Hon tyckte det va minst lika härligt som jag! Idag däremot har vi vilat:) Men jag tänkte ju att jag skulle ta en promenad med Liam istället... Det gick ju så där kan jag väl säga... Efter ett par varv runt kvarteret somnade han otroligt nog men sen vaknade han efter ca 20 minuter och då var jag nere vid näset. Han vägrade ligga, sitta eller ens vara i vagnen!!! Så jävla arg va han! Det är ju inte så att han bara gnäller lite utan han gallskriker! Så att han blir hes alltså. Det pysslade han med hela vägen hem och ett bra tag hemma också. Man blir lite smått frustrerad faktiskt.... Det enda som duger är att jag bär honom eller att vi lägger oss så han får amma... Såna här perioder har han haft med jämna mellanrum hela tiden så jag hoppas att det går över även denna gång.  Den som tycker jag är tjurig är välkommen hit och umgås med Liam ett tag, då kommer jag framstå som väldigt tillmötesgående! Men hur det än är så är han världens goaste kille!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards