Alla inlägg den 19 november 2009

Av Malin Martinsson - 19 november 2009 18:29

Eller det började redan igår kväll... Liam har väldigt svårt att komma till ro på kvällarna ibland och igår var det en sån kväll... Vilket innebär att natten blir väldigt jobbig också. Eftersom han inte vill ha napp så använder han mej som napp och det är lagom kul när han vill göra det typ en gång i timmen hela natten tycker jag.... Blir lite för lite sömn om man säger så. Sen har det rullat på i samma stil under dagen, han har sovit max en haltvimme åt gången och det funkar inte för honom. Inte för mej heller för den delen. Men nu har han äntligen somnat så jag hoppas han får sova ordentligt nu.

Sen så va Daniel tvungen att åka på jobbet redan kl 11 eftersom det va nåt problem där igår så det blev ingen ridning heller. Men jag körde iaf bort några kärror gammalt hösilage. Fan va dom slösar med maten våra hästar!

Jag gick en sväng med både Liam och hundarna iaf och det va skönt!


Konstigt att nån som får en att bli helt slut och på gränsen till nervsammanbrott är den man älskar mest i hela världen, för det gör jag verkligen! Liam behöver bara le en gång så har man smält igen:)


Fick förresten blommor och en stor jättefin tomte av Daniel idag:) Väldans vad jag har blivit bortskämd nu ett par dar... Säkert nåt skumt på gång:))


Over and out

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards