Alla inlägg den 25 april 2010

Av Malin Martinsson - 25 april 2010 17:19

Jag känner mej lite låg... Om en vecka kommer det några och ska titta på Sheya och tycker dom om henne köper dom henne. Om hon går igenom besiktningen då så klart. Jag har ju  bestämt mej för att sälja henne men det gör ont i hjärtat på mej... Jag kommer sakna henne som bara den! Hon är verkligen min häst. Men de som kommer verkar vara jättebra på alla sätt och vis så hon får det nog bra där. Sen är det ju såklart ingen som kan ta hand om henne lika bra som jag  

Dessutom börjar jag jobba nästa måndag... Say no more! Men det är bara en månad på Monetar och sen blir det Byvallen en del i sommar. Men tror ni D klarar av att ta hand om min prins då? Får han mat? Sova utan mamma på kvällen??? Hmmm blir inte lätt det här, för mej alltså... Jag skulle tro att D och L har det hur bra som helst och jag mår dåligt och oroar mej som bara den... Men så är det. Så om ni tycker att jag är lite sur o grinig under veckan så vet ni vad det beror på nu. Jag gruvar mej.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards