Direktlänk till inlägg 25 november 2009

Idag...

Av Malin Martinsson - 25 november 2009 09:11

...har jag tagit en promenad med hundarna och snart ska jag till stallet, bara Liam vaknar och äter lite först.

Annars gör jag mitt bästa för att julpynta lite men jag har absolut ingen julkänsla alls! Fast jag brukar inte få upp julsaker innan advent men i år känns det som om jag kommer behöva några dagar på mej... Och det verkar som om det är en hel del folk som börjat pyssla lite, då känns det lite mer ok liksomGlad

I jul kommer iaf Sophie äntligen hem! Känns som om jag inte träffat henne på evigheter! Fast det va i somras.... Tänk att hon faktiskt snart är polis! Min Sophie! Vem kunde tro det?Flört Jag är så himla imponerad att hon klarat allt så bra! Men hon har banne mej kämpat för det så hon är värd allt. Hoppas hon kommer trivas med jobbet sen. Jag kommer ju va orolig varje dag! För helt ärligt, hon är kanske inte den som har mest flyt och tur hela tiden....



 
 
Ingen bild

SG

29 november 2009 14:00

Malin du har väl hört detta att dom som under sin ungdom lever på gränsen till vad ordningslagen tillåter blir sen antingen lagbrytare eller de bästa poliserna...ett vägval där.:) Vi som ska se till att lag och ordning följs måste ha förståelse och försöka tänka som dom vi möter ute.Jag har väl varit lite mer galen av naturen och nej nått flyt har jag aldrig haft gratis;)MEN man behöver vara lite "galen" när man valt det yrket och den roll jag gjort.. Det är lite komiskt att folk man haft i sin närhet under ungdomen har svårt att se en i den "uniform" man är i idag.Oavsett vilken det är, polis,sjuksköterska what ever. Det gäller alla och inte bara mej. Vi formas och förändras under åren som går..och fast jag varit borta såååå länge står lixom tiden still i Sveg hahah men så är det. Men jag är alltid samma Sophie oavsett uniform eller inte, och jag är alltid din bästa vän.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Martinsson - 8 maj 2010 21:58

Nu har det snart gått en vecka sen Sheya åkte. Känns skumt och väldigt tomt! Men hon åkte i rätt tid iaf eftersom jag har börjat jobba nu. Man kan ju utan att överdriva säga att jag har lite att göra på dagarna.... Ska det va så här??? Ska man gå run...

Av Malin Martinsson - 1 maj 2010 10:11

Jag - Jag beställde en säng till L idag. D -Jaha, va bra.   Efter nån minut... Jag  -Jag beställde en till oss också... D -Jaha????   Nån minut till... Jag -Och sängbord D -??? Ok, vad beställde du mer då??? Jag -Bara en madrass t...

Av Malin Martinsson - 28 april 2010 20:53

Ja inte så mycket egentligen. Jag och L var på bvc och lekte lite förstås. Han tycker att det är kul med andra barn nu, har liksom börjat fatta att man kan leka med andra:) När vi kom hem frågade D vilka som varit där: Det var Assar, Vidar, Walter, S...

Av Malin Martinsson - 25 april 2010 17:19

Jag känner mej lite låg... Om en vecka kommer det några och ska titta på Sheya och tycker dom om henne köper dom henne. Om hon går igenom besiktningen då så klart. Jag har ju  bestämt mej för att sälja henne men det gör ont i hjärtat på mej... Jag ko...

Av Malin Martinsson - 21 april 2010 20:40


Ja min syster ska gifta sig! Herregud... Jag är så himla glad för deras skull och de passar verkligen helt perfekt ihop! Det känns bara aningens konstigt :) Jag menar, om hon är vuxen nog att gifa sig, hur gammal är jag då??? Nej skämt åsido så komme...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards