Direktlänk till inlägg 28 december 2009

Lugnet har lagt sig

Av Malin Martinsson - 28 december 2009 08:58

Äntligen har det lugnat ner sig! Hela julen har varit ett enda åkande hit och dit så man ska hinna träffa alla... Och så avslutade vi med dop igår  

Det började bra på julaftonsmorgon med mys och paketöppning i sängen, inte alla paket såklart med två var blev det   Sen spårade det tyvärr ur helt när jag va i stallet.... Vet faktiskt inte riktigt vad som hände men jag måste ha gjort nåt fruktansvär fel iaf..... Väldigt trist för det gick jag och funderade på hela dagen sen, och gör väl mer eller mindre fortfarande. Men men jag vet hur det va och det gör ingen annan.

Sen åkte vi iaf till Lillhärdal och firade jul med hela tjocka släkten där. Liam va så stilig så, ja ett tag iaf, tills han hade sölat ner sig... Och tomten kom också, då hade vi gjort ett klädbyte som ni ser  När vi väl kom hem på kvällen va både jag och Liam helt slut! Det är inte bara att åka iväg med småbarn har jag insett... På juldagen och annandagen va vi i Ytterberg med min släkt, pappa och farmor och farfar på juldagen och mormor, mamma och syskon på annandagen. Och som sagt så avslutade vi med dop igår. Det va så fint så, Liam skötte sig ganska bra, överröstade prästen lite då och då men inte så farligt. Han blev iaf helt knäpptyst och stilla när dom spelade orgel   Kanske borde investera i en sån..... Efter dopet va det fika på församlingshemmet och Liam fick så himla många fina presenter! Trött som jag va och lättrörd som man är kunde jag knappt hålla tårarna tillbaka...   Det va iaf riktigt skönt att komma hem sen och veta att det är lugnt i några dagar åtminstone. Bilder kommer tyvärr lite i oordning men ni fattar nog ändå....      

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Martinsson - 8 maj 2010 21:58

Nu har det snart gått en vecka sen Sheya åkte. Känns skumt och väldigt tomt! Men hon åkte i rätt tid iaf eftersom jag har börjat jobba nu. Man kan ju utan att överdriva säga att jag har lite att göra på dagarna.... Ska det va så här??? Ska man gå run...

Av Malin Martinsson - 1 maj 2010 10:11

Jag - Jag beställde en säng till L idag. D -Jaha, va bra.   Efter nån minut... Jag  -Jag beställde en till oss också... D -Jaha????   Nån minut till... Jag -Och sängbord D -??? Ok, vad beställde du mer då??? Jag -Bara en madrass t...

Av Malin Martinsson - 28 april 2010 20:53

Ja inte så mycket egentligen. Jag och L var på bvc och lekte lite förstås. Han tycker att det är kul med andra barn nu, har liksom börjat fatta att man kan leka med andra:) När vi kom hem frågade D vilka som varit där: Det var Assar, Vidar, Walter, S...

Av Malin Martinsson - 25 april 2010 17:19

Jag känner mej lite låg... Om en vecka kommer det några och ska titta på Sheya och tycker dom om henne köper dom henne. Om hon går igenom besiktningen då så klart. Jag har ju  bestämt mej för att sälja henne men det gör ont i hjärtat på mej... Jag ko...

Av Malin Martinsson - 21 april 2010 20:40


Ja min syster ska gifta sig! Herregud... Jag är så himla glad för deras skull och de passar verkligen helt perfekt ihop! Det känns bara aningens konstigt :) Jag menar, om hon är vuxen nog att gifa sig, hur gammal är jag då??? Nej skämt åsido så komme...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards