Alla inlägg den 8 februari 2010

Av Malin Martinsson - 8 februari 2010 19:09

Det har varit en rätt så stressig dag idag, iaf början på den. Hovslagaren skulle komma kl 9 och Daniel skulle till tandläkaren 8.40, men som tur va ville Maggan sko sin först. Synd bara att hovis inte kom förrän typ 10.... För 10.15 skulle Daniel iväg igen och hämta en kille på flyget. Så skulle jag hinna rasta mammas hund också nånstans mellan varven... jaja, det blev min tur med hovis till slut och Nikhil har fått sina hovar verkade för första gången idag! Lite sent kanske men han sa att dom såg jättefina ut så det va ingen fara. Hon skötte sig alldeles utmärkt dessutom, man blir lite varm i hjärtat när någon förutom jag tycker hon är duktig. När jag väl kom från stallet lugnade det ner sig och jag tog en jättehärlig promenad i vårvädret (ja, faktiskt) Så himla mysigt! Sen har jag inte gjort mycket alls, lagat mat förstås, idag även till en göteborgare som är här och hälsar på på jobbet. Bjuder på bilder sen i somras, fotograf är Malin Holmin(så himla duktig!)     

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards