Alla inlägg den 28 februari 2010

Av Malin Martinsson - 28 februari 2010 18:58

Snart iaf, trist tycker jag men det är bara att köra på. Vi har inte gjort så himla mycket i helgen, det har rullat på liksom. Bandy för Daniel, besök av Liams farmor och farfar, Olivia och Emil, mamma, Andreas och Jocke. Och idag av Anna:) Och Ida en stund, vi va barnvakt när Ida fixade mina hästar. Herregud vilken lugn  och snäll unge! Det va nära att jag skulle bli helt hästfri men då behövdes det ju så klart rullas hösilage... Men det gjorde inget, längtade faktiskt dit lite idag. Jag lyckades ju ta mej upp och rida en sväng igår och det va riktigt kul! Attans va jag kommer sakna det! Och givetvis hästarna... Det jag inte kommer sakna är att behöva gå dit när det är 35 minus, eller ösregn och liknande. Men jag träffade en tjej som har häst här och hon ville gärna ha lite avlastning ibland så jag får nog rida om jag vill ändå.

Igår va syrran och Nisse till Östersund så vi passade på att beställa en ny bilbarnstol till Liam, det va på tiden! Han fick knappt plats i den andra längre... Så nu har JAG monterat in den i bilen   Igår skulle jag ta en promenad tänkte jag... det slutade med att Daniel fick hämta oss vid stallet eftersom Liam va helt galen och vägrade vara i vagnen. Då va han sjöblöt av svett eftersom han skrikit som en galning hela vägen dit.... Jag va måttligt road kan jag säga.... Hade lust att lämna ungen efter vägen och gå själv. Undrar om jag är ensam om att känna så??? Nej jag vet en till som hade en liten som inte ville sova i vagnen, hon kanske va less ibland  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards