Alla inlägg den 5 februari 2009

Av Malin Martinsson - 5 februari 2009 19:28

Ja mina vänner är lika dåliga som jag på att blogga... Eller vi har varit dåliga på det iaf. Tills nu. Nu har jag fixat en blogg till Olivia(sen om hon skriver nåt är en annan sak...) Och dessutom har jag fått Pauline att prova också:) Nöjd är jag! Men min favoritblogg kommer alltid vara Maggans blogg silvercaladora.se.

Även om jag vet ungefär vad som  kommer stå där så är det alltid lika kul att läsa den! Måste bara berätta en rolig sak:) Jag har en kompis som har en "hemlig vän" och han fyllde år igår och hon ville skicka blommor men det kunde hon ju inte göra själv! Så jag(såklart) fick ringa och beställa ett blommogram men det va ju bara det att givetvis va dom ju tvugna att veta vem som skulle ha blommorna och dessutom vem som skulle betala det hela.... Så speciellt hemligt blev det inte i slutändan:) Nej nu måste jag jobba, igen...

Over and out!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<<
Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards