Alla inlägg den 15 februari 2009

:)

Av Malin Martinsson - 15 februari 2009 21:16

Erkänn Maggan, du blir lite imponerad va?:))

Av Malin Martinsson - 15 februari 2009 21:04

Ja idag har vi varit i Ytterberg och hälsat på mina kusiner och deras släkt som är här. Dom är ca 20 pers som tagit sig hit från Skåne och idag var det pulka och skoteråkning på schemat. Ingen av dom har åkt skoter förut(utom min farbror då) så det va ju givetvis en höjdare. Men sen fick alla prova att köra skoter också... Kanske inte alltid så lätt :) Vi som bor här tycker kanske att åka spark är rätt naturligt, det tyckte inte dom! Herregud! Dom hade kunnat gjort illa sig ordentligt, både på skotern och sparken. Men jag hade kul! Pappa stekte kolbullar till dom också. Även jag fick en :) Mums!


Igår var det ju Alla Hjärtans Dag och när jag kom hem från min kurs stod det en stor bukett röda rosor på bordet och en ask med geléhjärtan plus en liten blomma. Men dessutom stod Daniel och grillade när jag kom hem! Han hade även gjort potatisgratäng, sallad och vitlöksbröd! Han hade frågat mej vad jag ville ha för mat och jag skämtade och sa grillat.... Jag ville iofs ha det men inte trodde jag att han skulle göra det:) Han är för go :)


Lägger in en bild på ett försök att åka spark.....

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<<
Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards