Alla inlägg den 11 februari 2009

Av Malin Martinsson - 11 februari 2009 09:15

Ja idag vill jag berätta om Kvantas. Han va en helt underbar schäfer som vi hade. Tyvärr alldeles för kort tid. Den 11 november va vi och tränade och han tyckte allt va så himla kul! Som belöning när han gjorde rätt fick han en boll... Men helt plötsligt satte han den i halsen. Jag gjorde allt jag kunde för att få upp den! Och min träningskompis sprang och hämtade veterinären som inte alls va långt borta. Hon kom också dit och gjodre allt för att hjälpa honom. Tyvärr gick det inte... han dog.  Det är den absolut värsta dagen i mitt liv! Jag kommer aldrig glömma hur han kämpade min lila kille. Han skulle bli 9 månader den 21 november.


Nu skulle jag aldrig låta mina hundar leka med en boll, om det inte är en fotboll då kanske. Jag vågar knappt låta dom ha ett ben för att jag är så himla rädd at det ska hända dom nånting. Bollen som Kvantas satte i halsen va ändå lite större än en tennisboll så man tycker inte att det ska kunna hända, men det gjorde det.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<<
Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards