Alla inlägg den 9 februari 2009

Av Malin Martinsson - 9 februari 2009 18:11

Ja i helgen blev det inte mycket gjort.... I lördags va det ju kalas och innan vi kom hem så va klockan strax efter åtta på kvällen... Då kom vi dit kl tio på morgonen.... Ni som känner mej vet att såna dagar kanske inte uppskattas så mycket av mej... Jag vill vara på hemmaplan och försöka få saker gjorda. Inte vara ute på tipspromenad i 15 minus för att sen vara både blöt och kall och inte kunna få komma hem och värma upp mej. Nu låter det som om det inte alls va trevlig eller så där men det va det visst. Kul att träffa lite folk och mycket god mat va det. Lite lång dag bara.

På söndagen gjorde jag typ ingenting! Fy va sur och grinig jag va till slut.... Men jag ville inte vara ute så mycket i snöstorm och många minus. Men jag släpade mej ut med hundarna en sväng iaf. På kvällen va vi hos Olivia och Alex och tittade på film. Han är världens charmtroll! Måste få tag på ett kort och lägga in här. 

Nej, jobbet väntar.....

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<<
Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards