Alla inlägg den 5 mars 2009

Av Malin Martinsson - 5 mars 2009 19:11

Ja nu är snart första veckan med min nya tjänst över! Och jag lever! Det är ju så att våran chef är tjänstledig i 5 månader och under tiden är jag TF. Jag har iofs gjort en del av jobbet innan men långt ifrån allt! Och den här veckan har jag försökt lära mej hur jag gör med alla papper som ska hit och dit. Det har gått ganska bra iaf. Sen är det som det är att jobba tillsammans med dels sin sambo och sen med några av sina bästa vänner.... Det blir en del jobbiga saker som jag måste göra nu och det känns inte så bra. Men jag måste lära mej skilja på privat och jobb.... Det är en bra erfarenhet också så det ska gå!


Annars har jag lånat ut Wilma till mamma för hon (wilma) löper och det är som det är med en hane hemma.... Det är bara bra för Texas att vara själv lite också. Men vi saknar Wilma allihopa! Även fast det är hey baberiba hemma ibland med hundarna vill jag ha en schäfer igen! Jag vill så gärna så jag vet inte vart jag ska ta vägen!!! Och så vet jag att det är valpar på gång... Men jag ska lugna mej, jag lovar:)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards