Alla inlägg den 26 mars 2009

Av Malin Martinsson - 26 mars 2009 18:06

Idag har vi varit och röntgat Texas höfter och armbågar. Det va lite otympligt att få honom rätt.... Prova själva att lägga en 55 kg tung och sovandes (nästan iaf) leonberger i exakt rätt läge på en bänk.... Daniel fick så lov att följa med idag eftersom jag inte får vara med på själva röntgen nu. Karin sa att det såg bra ut iaf, både det ena och det andra så det va ju skönt! Nu ska han bara få lite utställningsmeriter också:) Vi börjar i Västerås i slutet av april, då ska jag, Pauline och Irene iväg och visa våra jyckar :) Det ska bli så himla kul!!! Hela helgen ska vi vara borta:)

Annars har jag ridit en sväng med Maggan idag men min häst va inte så pigg och alert idag.... Fölet kanske har stökat på mycket för hon va väldigt trött! När jag kom hem gjorde jag en jordgubbspaj och tog med till jobbet. Snällt va?! Men dom hade varit så himla duktiga så jag tyckte dom kunde få nåt gott:)

Nu måste jag nog jobba lite till.

Over and out!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards