Alla inlägg den 9 mars 2009

Av Malin Martinsson - 9 mars 2009 08:59

Just nu har jag flera runt mej som har expojkvänner eller nuvarande pojkvänner som beter sig rent ut sagt som idioter ibland. Jag kan inte riktigt förstå det där... Jag tycker att har man varit tillsammans eller om man tom är tillsammans så borde man väl tycka om varandra, eller iaf ha tyckt om varandra. Och då har jag lite svårt att förstå varför man helt plötsligt behandlar sitt ex som skit! Visst, det har tagit slut men måste man bli osams??? Och är man tillsammans har jag ännu svårare att fatta att man är jävlig mot varandra. Jag vet inte, det kanske bara är jag som har en jäkla tur som inte har ex som beter sig som idioter....  Och det är jag så himla glad och tacksam för! Jag vill inte bli en av de som behöver tex byta nr eller undvika vissa saker för att slippa stöta på sitt ex.  Man behöver inte bli bästa kompisar, det är inte det jag vill säga, men man kan åtminstone bete sig som en vuxen människa.  Ja nu har jag fått ur mej det också. Nu ska jag ta mej en tur till stallet så jag blir på bättre humör:)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards