Alla inlägg den 23 mars 2009

Av Malin Martinsson - 23 mars 2009 19:20

Vi åt det häromdagen och då kom jag att tänka på när jag bjöd en vän på det.... Den här vännen har en viss förmåga att äckla sig lite när hon äter och gjorde givetvis det även den här gången.  Hon skulle ju absolut pressa fram en rap och det slutade med att hon spydde över bordet och på tallriken.... Nånstans där tappade jag aptiten.... Det gjorde inte hon, så när hon torkat upp efter sig så sa hon: Ska inte du ha mer mat??? Jag: Nej, jag är mätt.... Hon: Men kan jag ta din mat då??  Jag:Visst, gör så......    Hur funkar man då? Jag har iaf inte bjudit henne på chili con carne nån mer gång:) Men på andra maträtter och då har det gått ganska bra ändå. Och jag tycker om henne ändå, fast hon är lite "räsig" ibland :))

Av Malin Martinsson - 23 mars 2009 16:55

Ja i helgen har det inte blivit mycket gjort... Båda jag och Daniel är förkylda och har mest vilat i helgen. Jag tycker inte om att vara så för jag har inte ro att va stilla nån längre stund....

I fredags var jag hos Olivia på Blingo-party.... Hon har tjatat i evigheter på att jag ska komma men jag har lyckats slingra mej varje gång:) Tills nu. Men jag måste erkänna, det va över förväntan! Jag köpte tom en liten body.... Nu kommer jag nog aldrig undan mer:) 

I går träffade jag en tjej som kanske skan börja hjälpa mej med Sheya, det kan behövas i sommar... Det gick bra men jag va sliten..... Det har dessutom snöat hela helgen och hur kul är det???? Förra helgen va det ju så himla fint men nu är snön här igen. Tur det så det inte blir vår! Nej, nu är det middagsdags!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards